Strona główna » Studenci » Aktualności »
Profesjonalna obsługa klienta - bezpłatne warsztaty
Zapraszamy studentów i absolwentów na warsztaty nt. „Profesjonalna obsługa klienta”, które odbędą się 27 listopada 2019 r. w godz. 11:00-15:00 w Gmachu Głównym PW Filii w Płocku.
Klient jest kluczowym odbiorcą usług bądź towarów każdej firmy. Budowanie odpowiednich relacji z klientami stanowi obecnie jedno z głównych wyzwań nowoczesnej firmy. Celem szkolenia jest wskazanie takich możliwości i form obsługi, które sprawią, że nie tylko klienci będą usatysfakcjonowani z obsługi i będą z przyjemnością wracać do ciebie i Twojej firmy, ale również ty będziesz zadowolony z siebie i z tego, że potrafisz to zrobić. Dowiesz się, jak lepiej zrozumieć osobowość klienta, trafniej oceniać jego zachowanie i reagować z większym wyczuciem, przez co łatwiej będzie Ci zbudować pozytywną relację z nim. Zajęcia przeznaczone są dla studentów i absolwentów Filii Politechniki Warszawskiej w Płocku. 
Program:
1. Najważniejsze reguły i zasady profesjonalnej obsługi klienta 
- Jakość obsługi klienta a pozycja firmy na rynku
 - Rola i znaczenie odkrywania, zaspokajania i przekraczania oczekiwań klientów
 - Kompetencje pracownika obsługi klienta
 
2. Budowanie pozytywnych relacji w kontakcie z klientem
- Nastawienie – fundament pozytywnych relacji
 - Co pożądane, a co niedozwolone w kontaktach z klientami?
 - Trafne spostrzeganie i ocena innych
 
3. Psychologia obsługi klienta
- Rozpoznawanie psychologicznej sylwetki klienta
 - Typologia klientów
 - Strategie obsługi klienta
 
4. Trudne sytuacje w kontaktach z klientami
- Diagnoza zarzutów klienta
 - Trudna sytuacja jako statystycznie nieuchronny element pracy
 - Uprzedzanie i rozwiązywanie obiekcji i zastrzeżeń klienta
 - Pomyślne rozwiązania sytuacji trudnych
 - Narzędzia asertywności i ograniczania skutków stresu
 
5. Savoir-vivre w pracy
- Zasady doboru ubioru na każdą okazję
 - Zasady prezentacji (przedstawiania) i witania gości
 - Telefon w firmie
 - Kultura języka
 - Zasady prowadzenia korespondencji elektronicznej
 - Wygląd miejsca pracy
 
Prowadząca: Magdalena Mućka
Psycholog, doradca zawodowy, trener warsztatu umiejętności społecznych. Jest absolwentką psychologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Ukończyła również studia podyplomowe w zakresie psychologii transportu, zarządzania zasobami ludzkimi oraz doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy. Warsztat trenerski doskonaliła w Szkole Trenerów. Ukończyła również liczne szkolenia z zakresu doradztwa zawodowego i psychologii. Od 12 lat pracuje w Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej Filii Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Płocku, gdzie prowadzi konsultacje indywidualne oraz szkolenia z zakresu podejmowania decyzji zawodowych i skutecznego radzenia sobie na rynku pracy, a także zajmuje się diagnozą predyspozycji zawodowych klienta z zastosowaniem standaryzowanych metod psychologicznych.
 
Warsztaty są bezpłatne, każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie udziału.


